2012. október 28., vasárnap

Havas üdvözletek Finnországból!

De még mielőtt belemennék a csúszós-jeges-havas történetekbe, és kifejteném mit is takar a finn tehetség, legyen pár őszi kép. Mert a múlt héten szabad voltam a suliból, így megint ellátogattam Naantaliba. De csak mert olyan szép idő volt (napsütés, kis eső - és persze szivárvány), hogy kihagyhatatlan volt... így ősszel is olyan Narniás :)




És a sziget, ahol most nem tivornyáztak és piknikeztek a toporzékoló finnek. Mert most ősz van. Jah és a tengerpart...



És a szivárvány:


És kacsák: 


De nemsokkal a még őszi, naantalis kiruccanásom után elkezdődött a tél. Meg esett egy kis hó :-)
Bár a hétre már inkább esőt és plussz fokokat ígérnek, de arra nem számítottam, hogy ennyi hó fog esni hirtelen... mondjuk nem nagyon számított rá senki. De én örültem :D Reggel 8 körül a hátsó udvarunk, meg a szomszédéké:


Meg kicsit később az utca:


És szerintem rendkívül szép helyen lakom. Télen meg különösen szép:


Mivel a hó nem volt olyan jó minőségű, meg akkora, hogy hóembert építhessünk, ezért hóteknőssel próbálkoztunk. Egész jó lett :) Majd (mindez ugye pénteken történt, vagyis péntek reggelre kaptunk ennyi havat), amikor vége lett a napnak betekertem Turkuba. A bicikliutak a hó ellenére egész jók voltak, és folyamatosan takarították őket. De mivel a hó elég rendesen szakadt, J kb. megfulladt a röhögéstől, amikor ajtót nyitott. Oka volt rá, úgy néztem ki, mint egy hóember... Nah nem baj, leráztam magam, és mentünk tüzijátékot nézni:


Tehát havas üdvözletek Finnországból! :-)

2 megjegyzés:

  1. Halihó :) Itt Alexa&Peti ^^ persze megint leragadtunk kicsit a rókánál DE most sikerrel el is olvastuk amit írtál :D Viszont lenne egy kérdés :D mi csudát ünnepeltek h. tüzijáték volt? :O

    VálaszTörlés
  2. Ilyen halvásár volt, meg nem tudom még mi. És annak örömére. Szardíniavásár volt a neve. De mi ezt már nem láttuk, mert bezárták a bódékat estére. Jah, lehetett elvileg sült polipot is enni :D

    VálaszTörlés