2012. szeptember 2., vasárnap

Napos emlékek Naantaliból...

Ez van kiírva, amikor az ember elhagyja Naantalit. Mire fel... amikor nap az nem sütött sehol. Az eső hatására a csigák viszont előbújtak. Le is fényképeztem egyet (többször is):


Amúgy meg már jön az ősz, és egyre több vörösödő levelet is találni:


De persze, az itteniek szerint késik, mert ilyenkor már rendesen mindenhol színeseknek kellene lennie a leveleknek. Ami azért még nem következett be...


Nah mindegy. Amúgy vasárnapi semmittevésemben döntöttem úgy, hogy elmegyek bicózni. Mert olyan szép volt az idő. Volt, amíg el nem indultam... meg amíg meg nem érkeztem Naantaliba. És még ahhoz sem sikerült hozzászoknom, hogy eshet az eső, bármikor, így vigyek magammal esőkabátot. Ehhez képest sziklára másztam, persze, ami kicsit csúszós volt, viszont a kilátásért megérte (ígérem lesz napsütéses kép is erről a helyről):



(Amúgy ha nagyban néznétek ezt a képet, akkor látnátok a sirályt is a kép tetején...)
És így hosszabb elgondolkozás után... Ouluban csak kevesebb ember volt. Itt egyfolytában mászkáltak... szhörnyűű, rhémes... és még a strandra is lementek (az oroszok, fényképezkedni). A strand amúgy egy stégből állt:


Jah, és legyen kép már Naantaliról is:


Ilyen borús időben nem sikerült a legjobban...


Amúgy meg ki nem szeretne ilyen helyen lakni, ahol rálátás a tengerre? Jó, ez előtt a ház előtt épp munkálatok folynak (ezért a narancssárga kerítés), de amúgymeg...


És ha már Naantaliban vagyunk, akkor az ablakokban muuminok is leledzenek:


Jah és nem mellékesen elromlott a telefonom (amit J egyszer megjavított, de azóta megint elromlott). Így folyamatosan kérem majd a telefonszámokat mindenkitől. Csak nem mindig jut eszembe.

És tudom a címemet, lehet küldeni képeslapot :) A nevem is ki van téve a postaládára... :P

Meg majd én is küldök. Ha sikerült összekaparnom magam... az itteni öblöt még nem kerültem meg, pedig érdemes lenne. Majd jelentkezem, ha lesznek új képek :)

1 megjegyzés:

  1. oh naantali, megneznem ho nelkul en kerem a cimed(fb), kuldok vmi joofelet ... ;)

    VálaszTörlés